loading...
سرگرمی ، تفریحی ، خبری
amir بازدید : 21 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

وضع اقتصادی ایران پس از توافق چگونه می شود؟ - تاپ ناز

12 ساعت قبل ... وضع اقتصادی کشور ایران پس از توافق هسته چگونه خواهد شد؟ فصل سوم سال به ماه پایانی رسیده بود که مذاکره کنندگان هسته ای به امید شکل گیری ;...

وضع اقتصادی ایران پس از توافق چگونه می شود؟ - 98 پاتوق

10 ساعت قبل ... وضع اقتصادی کشور ایران پس از توافق هسته چگونه خواهد شد؟ فصل سوم سال به ماه پایانی رسیده بود که مذاکره کنندگان هسته ای به امید شکل گیری ;...

وضع اقتصادی ایران پس از توافق چگونه می شود؟ - دیمونا

12 ساعت قبل ... بحرین چگونه از ایران جدا شد ... ←واشنگتن اعراب را به تهران فروخت! عربها از شکست های پی در پی درس بگیرند.. هر روز با تی نیوز - منتخب اخبار .

وضع اقتصادی ایران پس از توافق چگونه می شود؟ | رایتل چت|چت روم|چت ...

7 ساعت قبل ... چت , چت روم , چت روم ایرانی ,چت روم فارسی,رایتل چت,چت روم مشهد,چت مشهد,مشهد چت, مشهدچت,چت روم خواف,چت روم صوتی,چت روم تصویری,چت روم خراسان ;...

وضع اقتصادی ایران پس از توافق چگونه می شود؟ | اخبار امروز - خبرهای ...

9 ساعت قبل ... وضع اقتصادی کشور ایران پس از توافق هسته چگونه خواهد شد؟ فصل سوم سال به ماه پایانی رسیده بود که مذاکره کنندگان هسته ای به امید شکل گیری ;...

واعظ: تحریم‌های اقتصادی بلافاصله برداشته می‌شود/ جزئیات توافق ...

2 روز پیش ... سعید جعفری پویا - صدای پای توافق هر لحظه جدی‌تر می‌شود. ... ولی تحریم‌های اقتصادی برداشته می‌شود و در واقع فرمولی است که ایران را از فصل هفتم منشور سازمان ملل خارج می کند. ... شرایط پس از حصول توافق را چگونه ارزیابی می کنید؟

وضع اقتصادی ایران پس از توافق چگونه می شود؟ - پیجیک

6 ساعت قبل ... این اتفاق در دور قبل نیفتاد تا نگاه ها به مذاکرات فروردین معطوف باشد. ظریف و همکارانش برای بزرگترین توافق سیاسی جهان در عصر حاضر تلاش می ;...

الف - اقتصاد ایران پس از توافق هسته ای چگونه خواهد بود

7 مارس 2015 ... اقتصاد ایران پس از توافق هسته ای چگونه خواهد بود ... این صحبت‌ها موجب آزار شرکت‌هایی می‌شود که از سوی کشورهای غربی مجبور به اعمال تحریم‌ها شدند.

وضع اقتصادی ایران پس از توافق چگونه می شود؟ وضع اقتصادی ایران ...

وضع اقتصادی ایران پس از توافق چگونه می شود؟ وضع اقتصادی ایران · انگلی که زبان ماهی ها را میخورد و بجای زبان او در دهانش زندگی میکند !! عکس · نشست مذاکرات هسته ;...

خیبرآنلاین

نوروز فاطمي را چگونه برگزار کنیم؟ ... تمام تحریم‌ها، یکجا و بلافاصله پس از توافق برداشته شوند/توافق هسته‌ای بدون تصویب ... برای دولت بعدی آمریکا الزام‌آور نیست/ با تصویب توافق در شورای امنیت، مجلس ایران مسلوب‌الید می‌شود .... مراجع، روحانیت انقلابی و مردم درباره مذاکرات هسته ای، وضع اقتصادی و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی، ;...

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

کیفیت ساخت و قصه هایی که در این سریال ها تصویر می شود کافی است که هر مخاطبی را ارد کند وقتش را صرف دیدن ... چگونه خودمان را از اینترنت محو کنیم؟ ... پیش‌ بینی وضع هوای کشور در 13 فروردین ماه .... سرنوشت اقتصاد ایران پس از توافق هسته ای.

الف - بعد از توافق نهایی چه می‌شود؟

در داخل ایران، فردای توافق جامع هسته‌ای چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ... داخلی، رسیدن به توافقی که ضمن حفظ حقوق هسته‌ای، فشارهای بین‌المللی بر اقتصاد ایران را از بین ببرد .... چطور می توانیم با این وضع حجاب و تیپ و قیافه هایی که خانم ها دارند گناه نکنیم؟

اخبار،اخبار اقتصادی,جدیدترین اخبار اقتصادی و بازرگانی،اقتصاد ...

پیش بینی صفایی فراهانی از وضعیت اقتصادی کشور پس از توافق هسته ای .... جایگاه بازار مسکن در اقتصاد سال 94/ مسکن وارد فاز رونق می‌شود؟ ... مسیر اقتصاد ایران در سال 94/ مسئولان دولتی چه وعده اقتصادی برای سال آینده دادند؟ ... ناگفته‌های ماراتن تعیین دستمزد ۹۴/ توافق شبانه چگونه شکل گرفت؟

آنا | رابطه ایران با روس‌ها پس از توافق با غرب چگونه خواهد شد؟

14 ساعت قبل ... رابطه ایران با روس‌ها پس از توافق با غرب چگونه خواهد شد؟ ... در این اوضاع روسیه مجبور می‌شود نیروهای خود را در منطقه افزایش دهد و نیروی ... عامل اقتصادی.

عصر ايران

رییس جمهوری در اولین کنفرانس «اقتصاد ایران» گفت: دلم می خواهد ظرفیت قانون اساسی برای اجرای .... رویترز: ایران و 1+5 به توافق 2 یا 3 صفحه ای نزدیک می شوند / عضو هیات ایرانی: تکذیب می شود ... بلومبرگ: 35 میلیون بشکه نفت ذخیره ایران آماده فروش پس از رفع تحریم ها ... دوره MBA چیست و چگونه می توانیم در آن شرکت کنیم؟

وبلاگ شخصی حسین اسدی نیا

این منابع می گویند توافقنامه ایی 3 صفحه ایی در روز چهارشنبه بطور شفاهی اعلان عمومی ... پس چطور ممکن است در سال 94 توافق نهایی امضا شود و تحریمها برداشته شوند؟ ... کمی باید روی سهم و اوضاع شرکت بررسی کنم ببینم چه خبره داخلش. ..... اقتصاد ایران نیز برای رشد و بالندگی ناچار است به صنعت بیمه توجه بیشتری کند و در این ;...

اقتصاد ایران آنلاین

اثرات مذاکرات هسته اي در بازارهاي مالي ايران/ دلار ارزان می شود؟ ... روزگذشته در مقابل کاهش مقاومت کرده است ولي به گفته فعالان بازار پس از توافق هسته اي . ... آخرين وضعيت پرونده رانت 650 ميليون يورويي ... چین چگونه به شریک اصلی ایران تبدیل شد؟

داستان پیچیده تاثیر توافق هسته ای بر اقتصاد ایران - دیپلماسی ایرانی

9 دسامبر 2014 ... ... می گوید: هیچ روشن نیست که ایرانی ها چگونه تاثیر اقتصادی توافق را ... توافق چیز زیادی به آنها نمی دهد، هر توافق بدست آمده ای هم می تواند خیلی زود معلق شود و ... هسته ای گذاشته شود تا ایرانی ها بتوانند از اوضاع مذاکرات باخبر شوند.

رويکرد - دنیا پس از رسیدن به توافق هسته ای چگونه خواهد بود؟

دنیا پس از رسیدن به توافق هسته ای چگونه میشود؟ تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵. عربستان نمی تواند توافق هسته ای را بپذیرد چون آنها ایران ;...

بهار نیوز - دلار با توافق هسته‌ای گران می شود یا ارزان؟

23 نوامبر 2014 ... گروه اقتصادي: دو روز مانده به پایان مذاکرات هسته‌ای در وین برای بسیاری این ... قیمت ارز در بودجه ایران بر مبنای دلار سنجیده می شود و قیمت هر دلار ... هر چه باشد قیمت دلار کمتر از ۲۶۵۰ تومان بودجه امسال نخواهد بود حتی اگر پس فردا توافق ;...

پايگاه خبری افکارنيوز

ایران با سردار هم از پس عربستان برنیامد · بازی خداحافظی کی روش · ایران با ... ۷. حذف این وعده غذایی باعث پریشانی در خواب می شود ... کن+واکنش ها · دولت به جای درمان اقتصادی مشغول نظریه‌پردازی است ... خداوند رابطه اش با افرادی که دائما گناه می کنند چگونه است؟ .... منابع صهیونیستی: اسرائیل برای مرحله بعد از توافق هسته ای آماده می شود.

پس از پایان مذاکرات هسته‌ای، اوضاع آینده اقتصاد ایران چگونه خواهد بود؟

26 سپتامبر 2014 ... ... و سیاسی بلژیک به دمشق · احتمال توافق با ایران همچنان در بهترین حالت 50 ...... فابیوس: قرارداد فروش جنگنده‎های «رافال» به مصر بزودی امضا می‎شود · وزیر ...... پس از پایان مذاکرات هسته‌ای، اوضاع آینده اقتصاد ایران چگونه خواهد بود؟

اقتصاد ایران پس از رفع تحریم ها چگونه خواهد بود

طرفین پس از دو دوره تمدید گفتگوها هنوز نتوانسته اند به توافق نهایی دست پیدا ;. ... قیمت انواع خودرو در بازار بعد از لغو تحریم ها چقدر می شود ؟ قیمت خودرو بعد از لغو تحریم, قیمت ... پس از پایان مذاکرات هسته‌ای، اوضاع آینده اقتصاد ایران چگونه خواهد بود؟

پارسینه | Parsine

چگونه یک شخص در انتخابات تایید یا رد صلاحیت میشود؟ سخنگوی شورای ... روایت سعید حجاریان از تاثیر فرهنگی سیاسی و اقتصادی روسیه بر ایران. یک گفتگو/.

آینده 10 بازار پس از توافق - دکتر مانی:ارز،طلا،سهام،سبد سرمایه گذاری

28 نوامبر 2014 ... بازار خودرو چگونه خواهد شد؟ ... بازار مسکن به شدت وابسته به آینده اقتصاد ایران است. ... که با بحث جذب سرمایه از بخش‌های دیگر دارد، همچنان بلاتکلیف است، به همین دلیل بازار مترصد این خواهد بود که چه زمان تعیین تکلیف می‌شود.

گزارش نیویورک‌تایمز از اوضاع اقتصاد و بازار در ايران - فرارو

در حالی که اقتصاد دانان می گویند، پول دولت در حال تمام شدن است. ... وی پس از راه یافتن به پاستور متوجه شد که منابع مالی دولت در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. ... بورس ایران که به دلیل امید ناشی از روی کار آمدن دولت جدید و انعقاد توافق ژنو، رشد خوبی را ... نژاد، ناگزیر به چاپ پول برای کاهش کسری بودجه خود شود و موجب افزایش تورم گردد.

خبرهای سیاسی | خبر فارسی

سی ان ان: توافق هسته ای حاصل شود یا نشود قدرت ایران افزایش می یابد · علت اهمیت نوروز در ... مصر درباره ایران · پیش بیتی صفایی فراهانی از وضعیت اقتصادی کشور پس از توافق هسته ای .... عملکرد سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟: ضعیف, متوسط ;...

وضعیت اقتصاد ایران پس از توافق ژنو بدتر شده است/درآمد نفتی ایران ...

وضعیت اقتصاد ایران پس از توافق ژنو بدتر شده است/درآمد نفتی ایران قابل .... افزون بر این، پول پرداختی برای نفت ایران می بایست به حسابی واریز شود که ..... بازخوانی سرنوشت مسلم ترین حق هسته ای کشور: چگونه «تحقیق و توسعه» مان متوقف شد ;...

خبرنامه دانشجویان ایران | وضعیت افکار عمومی پس از توافق کلی چگونه ...

23 نوامبر 2014 ... وضعیت افکار عمومی پس از توافق کلی چگونه خواهد بود؟ ... این مسئله موجب می‌شود پس از گذشت مدتی (فرصت معقولی که مردم برای محیا شدن فراغت ... جامعه در برهه انتخابات 92 با توجه به مولفه‌ها و سیاست‌های اقتصادی به نگارش در آمده است.

شرط ایران برای پذیرش توافق نهایی با 1+5 - آخرین نیوز

دنیای اقتصاد: تفاهم بر سر مفاد گام نهایی توافق ژنو به معنای تو... ... پس از آن فرد مورد نظر سفیر مجموعه نظام محسوب می‌شود که هم در ارتباط با ریاست جمهوری و هم وزارت امور خارجه است. همان‌طور که آقای ... وضعیت تحریم‌ها در زمان اجرای گام نهایی چگونه خواهد بود.

صد خبر

تلاش مضاعف ایران و گروه 1+5 برای دستیابی به توافق در آخرین روز ... روز ششم مذاکرات لوزان ۲ چگونه گذشت؟ + فیلم ... اما آیا تاکنون فکر کرده‌اید این توپ طلا کجا و توسط چه کسانی ساخته می‌شود؟ ۱۳۹۴/۰۱/۱۱ ... پیش‌بینی رئیس سازمان مدیریت کشور از رشد اقتصادی کشور در سال ۹۴ .... خودکشی داماد پس از دیدن عروس زشت (+عکس).

آیا پس از اجرای توافق ژنو، بازار نفت و خودرو تکان مي‌خورد؟ - سایت ...

14 ژانويه 2014 ... روزنامه ابتکار در تبیین اجرایی شدن توافق ژنو نوشته است: ایران حوالی اول ... می‌شود ، این در حالی است که این تحریم از سوی شخص باراک اوباما وضع شده و برای لغو آن نیاز به موافقت کنگره نیست. ... اقتصادی کشور را بدون تردید از جمله مهم‌ترین تأثیرات توافق می‌دانند. .... خب سوال اینجاس بقیه پولها چگونه ازاد میشود؟

نایب رئیس اتاق ایران و سوئیس: توافق هسته ای صورت می گیرد/ قیمت ...

4 مارس 2015 ... خانه » اقتصادی » نایب رئیس اتاق ایران و سوئیس: توافق هسته ای صورت می گیرد/ قیمت دلار پس از توافق چقدر ... او اعتقاد دارد که این توافق به نجات اقتصاد ایران کمک می کند. ... اقتصادی و بانکی ما ندارد ولی وضع از این که هست بدتر هم نمی شود. ... و پایین می رود/ سرمایه گذاران کوچک چگونه پولشان را به بورس ببرند؟

وضعیت تحریم‌های ایران پس از توافق هسته‌ای - مشرق نیوز ...

12 جولای 2014 ... توافق شش‌ماهه‌ای که در نوامبر گذشته در ژنو صورت پذیرفت احتمالاً تمدید خواهد شد. ... « راشاتودی» چگونه انحصار رسانه‌ای غرب را به چالش کشیده است؟ ... عملی از آن برخوردار می‌شود، قطعاً بیشتر است، و اقتصاد ایران با رفع تحریم‌های شدید، ;...

توافق هسته ای وضعیت اقتصاد ایران را تغییر می دهد

4 مارس 2015 ... تقی زاده خامسی تحلیل می کند: توافق هسته ای با اقتصاد ایران چه خواهد کرد؟ ... ویژه ای قرار می گیرد و می تواند به عنوان یک کانون سرمایه گذاری در جهان شناخته شود. ... انقلاب را تاسیس کردین، نگاه شما به این نوع فروشگاه ها در حال حاضر چگونه است؟ ... شرکت های ایرانی پس از رفع تحریم ها با رقبای بین المللی چه می کنند؟

بازار مسکن پس از توافق هسته ای - تی نیوز

از سوی دیگر، تشدید روند رکود در اقتصاد ایران نیز شرایطی را به وجود آورده که فعالان اقتصادی را ... با اینکه پیش‌بینی می‌شود نخستین بازار تاثیرپذیر از روند مذاکرات هسته‌ای، بازار اوراق ... اما در نیمه دوم سال روند کاهش تیراژ یا تولید چگونه خواهد بود؟

ملت ایران|ورزشی|خانواده|اقتصادی |فناوری|سلامت|تغذیه|پزشکی|فرهنگ|هنر

ملت ایران | سایت خبری تحلیلی | اخبار روز ایران و جهان | ورزشی | اجتماعی | خانواده | اقتصادی ... جان کری: روزنه‌ هایی در مذاکرات ایجاد شده; لاوروف بر می گردد، وزرای خارجی ۵+۱ نشست علی ... فرانس 24: شانس زياد برای توافق بزرگ ... شخصیت پسرعمه زا چگونه شکل گرفت؟ .... ملت ایران توسط سرورهای قدرتمند هاست ایران پشتيبانی می شود.

گزارش ویژه: ایران بدون توافق هسته‌ای چه خواهد کرد؟ - رصد راهبردی اشراف

اشراف: یک اندیشکده آمریکایی با شبیه‌سازی عدم دستیابی ایران به توافق هسته‌ای ... توافقی حاصل می‌شود یا نه، زمان خوبی است که رویکرد تهران درصورتی‌که توافق به دست ... که به ایران اجازه خواهد داد از وضعیت نامطلوب سیاسی و اقتصادی خارج شود، است. ... نسل جوان نیز پس از شکست جنبش سبز در ۲۰۰۹، انرژی لازم برای ناآرامی را ندارند.

اقتصاد آنلاین - سمت "اقتصاد ایران" پس از تمدید

27 نوامبر 2014 ... تمدید توافقات ژنو بسیاری از فعالان اقتصادی مشتاق توافق را دلسرد کرد. ... سمت " اقتصاد ایران" پس از تمدید ... آینده اقتصاد ایران چگونه می‌شود؟

آینده اقتصاد ایران چه می شود؟/ توافق هسته ای روند رشد اقتصادی را ...

برخی فعالان اقتصادی براین باورند که اقتصاد ایران در سال 94 با شرایط دشواری مواجه می شود. - به گزارش ... روزهای پس از تحریم چگونه رقم می خورد؟/ دبیرکل کانون ;...

بعد از توافق هسته ای چه اتفاقی می افتد - مرکز خبری اقتصاد ایران

18 ساعت قبل ... این اتفاق پس از توافق موقت هسته‌ ای ایران با ۶ قدرت جهان در نوامبر سال ۲۰۱۳ ... این صحبت‌ها موجب آزار شرکت‌هایی می‌شود که از سوی کشورهای غربی ... عملکرد مرکز خبری اقتصادی ایران(اکوسنتر) را در سال 93 چگونه ارزیابی می کنید؟

توافقی که قطعی است / چه چیزهایی می دهیم، چه مواردی به دست می آوریم ...

11 ساعت قبل ... پیش بیتی صفایی فراهانی از وضعیت اقتصادی کشور پس از توافق هسته ای · دومین ... اما چارچوب این توافق چگونه خواهد بود؟ ... وضع شده اند و همچنین تحریم‌های آمریکا ( شامل فرامین اجرایی رئيس جمهور و تحریم‌های ... پنج سال اول تا اندازه زیادی از حجم محدودیت‌ها علیه ایران کاسته می‌شود و این کاهش هر سال کمتر و کمتر خواهد شد.

فتنه 88 چگونه کشور را در گرداب تحریم های فلج کننده ... - ایران هسته ای

28 دسامبر 2014 ... [2] پس از آن تلاش هایی برای ساختن پرونده های مالی بین المللی در زمینه پولشویی ..... تیم غربی که تا آن زمان حریصانه در پی مذاکره و توافق با ایران بود، به ..... وارد می کند ، وضع اقتصادی مردم در ایران به سرعت و به شدت تخریب می شود، ;...

ایسنا - ایران و ترکیه بالاخره به توافق رسیدند

15 ژانويه 2015 ... نمایندگان ویژه رییسان‌جمهوری ایران و ترکیه در آنکارا با امضای ... چگونه سفری داشته باشیم؟ ... رییس‌جمهور ترکیه در امور ایران و با حضور نهاد زیبکچی، وزیر اقتصاد و ... این توافق عملا مشکل ایجاد شده از ساعت صفر امشب از میان برداشته می‌شود. ... ترانزیت تریلی‌ها نیز به توافق رسیده‌اند و از این پس تریلی‌های ترکیه ;...

قیمت دلار، سکه، طلا، خودرو و مسکن پس از توافقات هسته ای به چه سمتی ...

16 نوامبر 2014 ... چراکه این حدود قیمت، حداقل بهای دلار برای اقتصاد ایران است. ... رخ دهد بازهم رشد اقتصادی جهانی تقویت می شود و به دنبال آن قیمت طلا کاهش می یابد.

کلاوسون: قرار نیست توافق نهایی تأثیر مثبت بر اقتصاد ایران ...

29 دسامبر 2014 ... اگر اقتصاد ایران همگام با انتظارات مردم بدون درنگ بهبودی پیدا نکند، ... روشن نیست که ایرانی‌ها چگونه تاثیر اقتصادی توافق را ارزیابی می‌کنند. ... پس از آن مشکلی که باقی ماند هم‌داستان کردن دستور کارهای ایران و آمریکا در گفت‌وگوها بود. ... سر کار است ، ایران تسلیم می‌شود؛ هر چه انجام شود فقط یک توافق موقت است.

جهان نيوز - آیا با فرض تحقق خوش‌بینانه‌ترین توافق هسته‌ای، امکان لغو ...

18 نوامبر 2014 ... با نگاهی به فهرست تحریم‌های وضع شده از سوی ایالات متحده آمریکا علیه ایران ، می‌توان ... الف: تحریم‌هایی که احتمالا بلافاصله پس از حصول توافق لغو خواهند شد ۱. ... ایران نقش و فعالیت دارند منع شده و اموال این افراد/نهادها در آمریکا مسدود می‌شود. ... یکی دیگر از تحریم‌های تاثیرگذار بر اقتصاد ایران، فرمان اجرائی ۱۳۵۹۹ است ;...

می‌دانید توافق ژنو یعنی چه؟ آنچه نوشتند آنچه مرقوم داشتند - رمز عبور

بنابراین چگونه می‌توان پذیرفت ادعای آنان فقط مصرف داخلی داشته باشد. ... این راه حل جامع از یک کل متحد تشکیل می‌شود که هیچ‌چیزی توافق نمی‌شود مگر اینکه .... و نکته جالب‌توجه آن جاست که متن توافقنامه در بند پایانی خود و پس از آن که ایران گام‎های ..... ۲۰۱۰ به تصویب این شورا رسید و تحریم‌های اقتصادی شدیدی را علیه ایران وضع کرد.

چرا باید تحریم‌ها حقوقی و یکجا برداشته شود؟ | پایگاه خبری تحلیلی ...

4 روز پیش ... در توافق‌ ژنو قرار شد تا فشارهای آمریکا برای کاهش یافتن فروش نفت ایران متوقف شود. ... پس می‌توان گفت که دولت می‌خواهد با رفع تحریم‌ها در فضای اقتصادی کشور ... عدم سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌های مهم اقتصاد ایران همچون صنعت نفت و گاز، ... این مشکل باعث می‌شود بانک‌های ما نتوانند ضمانت‌نامه صادر کرده و یا اسناد ;...

جام جم آنلاین-احتمال تشدید رکود تورمی در پی توافق ژنو

27 نوامبر 2013 ... از این پس عملکرد اقتصادی دولت بیش از پیش زیر ذره بین مردم و کارشناسان ... برخی انتقادات نسبت به دولت یازدهم زودتر از دولت های گذشته آغاز می شود. به گزارش جام جم آنلاین؛ اولین گام توافق هسته ای میان ایران و 1+5 انجام گرفته است . .... وام بپردازد؛ چگونه می توان گفت که دولت اراده جدی برای حل مسأله اقتصاد دارد؟

قیمت انواع خودرو در بازار بعد از لغو تحریم ها چقدر می شود ؟

توافقات هسته‌ای از آنجایی برای صنعت خودرو بازار خودرو ,قیمت ماشین ها , قیمت ... در ایران از اقبال قابل‌توجهی برخوردار بود، چشم خود را بر منافع اقتصادی اش بست و ;...

وضع اقتصادی ایران پس از توافق چگونه می شود؟

عکس های جدید نازلی رجب پور در سال ۹۴ · وقتی سحر قریشی شبیه به لولو می شود! ... شد/ یکسان‌سازی نرخ بیمه‌ها · نشست مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵(+گزارش تصویری) ;...

پایگاه تحلیلی خبری 598

وقتی ترکان توسط معاون اول رئیس جمهور تکذیب می‌شود ... وی افزود: در اقتصاد مقاومتی ما باید از تمام ظرفیت ها و توانمندی های کشور استفاده کنیم ... موسیقی ایران در سال 93 چگونه گذشت؟ ... سخنرانی رهبر انصارالله یمن پس از حمله هوایی عربستان: .... آمریکایی ها مبنی بر اینکه تحریم ها، بعد از توافق و بعد از بررسی رفتار و عملکرد ایران، ;...

صراط نیوز | Seratnews.ir | سیاست

دو تن از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با صراط: ... وضعیت کنونی شهر عدن چگونه است؟ ... رهبر انقلاب: اگر توافقی انجام شود، باید در یک مرحله و با مفاد واضح ... سفر اردوغان به ایران می تواند در افکار عمومی ملت های مسلمان به این توهم خطرناک دامن ... رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از اعلام حمایت هفته گذشته خود از حمله ;...

دلار با توافق هسته‌ای گران می شود یا ارزان - BBC Persian

22 نوامبر 2014 ... قیمت ارز در بودجه ایران بر مبنای دلار سنجیده می شود و قیمت هر دلار نفتی در ... اروپایی دامنه تحریم ها را گسترش دادند و بحران اقتصادی ایران با شوک بزرگی در ... هر چه باشد قیمت دلار کمتر از ۲۶۵۰ تومان بودجه امسال نخواهد بود حتی اگر پس فردا توافق هسته ای ... هم‌رسانی چگونه می‌توانید این مطلب را به دیگران برسانید؟

سایت خبر اقتصادی | khabareghtesadi.com

راه اندازی اولین سامانه ملی مشاغل ایران در سال جاری، مسکن اجتماعی رونمایی می‌شود .... مالی، كاهش تورم، بهبود رشد اقتصادي، تا تغییر محیط کسب و کار به دنبال توافق جامع هسته ای و درخواست لغو تحريم هاي ... تلاش برای افزایش سهم مالیات ها و کاهش سهم نفت 64 پس از ملی شدن نفت ..... وضعیت آلودگی تهران بر اساس استاندارد ملی چگونه است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir

سعودی ها دوران سختی را پشت سر می گذارند؛ آنها نگران اتحاد ایران و آمریکا هستند ... از نظر سعودیها اوضاع بسیار پیچیده و دشوار شده است و آنها نگران افزایش قدرت ایران و دیگر شیعیان در ... پس از چند روز مذاکره با آمریکایی ها، «فابیوس» توافق اولیه را بر هم زد / همه در وین فکر می کردند توافق می شود، اما اوباما نپذیرفت و مذاکرات تمدید شد.

خبرگزاری ایسکانیوز - ایران می تواند بازارهای انرژی خود را پس بگیرد ...

19 سپتامبر 2014 ... روابط ایران و غرب در دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی را چگونه می بینید؟ ... من فکر می کنم اگر ایران و 1+5 به توافق دست پیدا کنند، برداشتن تحریم ها امکان پذیر می شود و طبیعتا این اتفاق اثرات مطلوبی بر اقتصاد ایران به جا خواهد ;...

هفته نامه تجارت فردا | اقتصاد سیاسی مناقشه اتمی

10 ژانويه 2015 ... پرسش این است که این دو تحول آینده اقتصادی ایران را چگونه رقم می‌زنند؟ ... پس از اینکه صدام سقوط کرد و به‌رغم ادعاهای جدی آمریکا، تجهیزات اتمی در ... اتمی ایران و غرب آغاز می‌شود و بعد البته با تغییر دولت در ایران، خود ما هم به این مناقشه دامن زدیم. ..... اگر توافقی بتواند تا قبل از عید امسال انجام شود به نفع ایران است و ;...

گزارش مستند مهدی محمدی از علت واقعی تحریم‌ها علیه ایران غائله ۸۸ چگونه ...

29 دسامبر 2014 ... در واقع تصمیم به اینکه اعمال تحریم‌های فلج‌کننده اقتصادی علیه ملت ایران، ... شده پس از آن بیفکند و در این باره که فتنه 88 چگونه گزینه تحریم علیه ایران را ... داستان دقیقا از همین نقطه، یعنی جایی آغاز می‌شود که آمریکایی‌ها به این ارزیابی ... غیرهسته‌ای وضع شده والا اگر آمریکا به دنبال توافق هسته‌ای با ایران بود، هیچ ;...

تازه ترین اخبار اقتصادی ایران پس از توافق ژنو - قاره

از این جمله می‌توان به جدیدترین اخبار از اقتصاد ایران پس از توافق ژنو اشاره کرد که از زوایای ... بدون تحریم سالانه 50 میلیارد دلار به اقتصاد کشور سرازیر می‌شود.

بنی صدر: ناتوانی در حل مسائل اقتصادی و اعلام فتنه جدید - انقلاب اسلامی

8 دسامبر 2014 ... اما در کنار این بحثهای علمی راه رشد هم پیشنهاد می شود. ... خب، بعد هم آقای ظریف و هیئت او را فرستاد و نشستند به گفتگو ها و بعد از آن توافق ژنو که در ... خوب حالا تا این جای توضیحات،برای اینکه شنوندگان گرامی شما ببینند که وضعیت چگونه است ... پس در این محدوده(اقتصاد مصرف محور) شما ایرانی ها باید حواستان را جمع ;...

پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس ایران - Bourse24.ir - بورس 24 -

وصنعت در حالی در سطوح ١.٢۵٠ ریالی معامله می شود که در تاریخ ٢۵ اسفند . .... در سال ٩٣/اقتصاد ایران در سال ٩۴ با پوسته سخت تورم دست و پنجه نرم می کند [۱/۱۱] .... گروه بانکی مثل صادارت را چگونه میبینید آیا در گروه بانکی پیشنهادی دارید سپاس ؟ ... قوی باشد و هم تکنیکال چنتا سهم که رشد شارپی پس از توافق خواهند داشت معرفی کنید.

عکس - خراسان

روزنامه خراسان,خبر,اخبار,روزنامه,اقتصادی,سیاسی,فرهنگی,ورزشی,اجتماعی. ... اي در لوزان/ کمالوندي: مذاکرات فني رو به جلو اما کند است/ بيانيه مشترک ايران و 5+1 تا ساعتي ديگر در دانشگاه يونيل لوزان قرائت مي‌شود ... وزير خارجه بحرين تحولات يمن را مهمتر از توافق هسته‌اي ايران برشمرد ... چگونه کهکشان ها، سريعتر از نور حرکت مي کنند؟

داغ نیوز - اخبار غیر قابل انتشار و محرمانه

عراقچی: هنوز توافقی حاصل نشده است/صبح دوشنبه، جلسه اصلی ایران و ۱+۵ ... امید صعود با شکست از سعودی‌ها کمرنگ شد/ حسرت المپیک ۴۰ ساله می‌شود؟ ... پایان سومین نشست وزیران ایران و ۱+۵ پس از ۱٫۵ ساعت/ از سرگیری جلسه بعد از ... فن آوری سلامت در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی · چگونه به حفظ منابع طبیعی کشورم کمک کنم ؟

توافق هسته‌ای و کلنجارهای داخلی ایران و امریکا - فردا

8 فوریه 2015 ... پشتیبانی‌هایی که از رویکرد دولت اوباما به مذاکرات می‌شود وزنه بیشتری دارد یا ... فروش نفت ایران به یک پنجم سال ۲۰۱۱ رسیده و از نظر اقتصادی ایران گرفتار بن‌بستی شده و در ایران ... آقای تقی زاده،‌ شما چشم‌انداز را چگونه می‌بینید؟

نشريه اكونوميست بررسي كرد: اقتصاد ايران پس از توافق - Shafaqna

7 مارس 2015 ... شفقنا- روزنامه دنیای اقتصاد در نوشتاری اقتصاد ایران را پس از توافق از منظر ... خود با انتشار دو تحليل مجزا موضوع هسته اي و وضعيت اقتصاد ايران را بررسي کرده است. ... اين صحبت ها موجب آزار شرکت هايي مي شود که از سوي کشورهاي غربي مجبور به ..... چگونه قبولى تمام كارها، مشروط به قبولى یك عمل همچون نماز می‏شود؟

ساعت 24 - پیش بینی رکود مسکن تا پایان سال 94

10 دسامبر 2014 ... ... بخش سرمایه‌گذاری به چه صورت باشد و قیمت چگونه باشد، اما در سایر محصولات چنین نیست. ... شکیبایی تصریح کرد: در گذشته تولید مسکن در ایران سنتی و زمان‌بر بوده و باعث ... این مساله باعث می‌شود، انگیزه سودآوری کمتر شود بنابراین دیگر برخی سرمایه گذاران .... پیش بیتی از وضعیت اقتصادی پس از توافق.

طراحي پيچيده غرب براي ناکام ماندن ايران در توافق نهايي - ثريا ...

3 ژانويه 2015 ... از دفاع مقدس و فتنه 88 عبور کرديم ولي جنگ اقتصادي را نشناخته ايم ... براتي تصريح کرد: وقتي يک بانک تحريم مي شود نمي تواند طرف حساب تعاملات .... تفکر ايران با بيان اين مطلب که ساختمان اين تحريم ها چگونه ويران مي شود اظهار .... همچنين از ديگر نشانه‌هاي عدم همکاري اين شرکت‌ها پس از توافق ژنو، مي‌توان به يک ;...

موقعیت ایران بعد از توافق بهبود می یابد؛ گفتگو با دکتر ابراهیم ...

30 نوامبر 2014 ... دبیر کل نهضت آزادی ایران در بخشی از این گفتگو می گوید: “مخالفان آقای ... پ ۱- عملکرد دولت یازدهم درحل چالش مذاکرات با جامعه جهانی را چگونه ارزیابی می کنید؟ ... پ۳- تـوافق ۱+۵ مشکلات اقتصادی ایران را حل خواهد کرد؟ ... غریزه بقای ذات رفتار ها را کنترل می کند و مانع از اجرای تمام و کمال برنامه های تخریبی می شود.

خبرگزاري موج :: رناني: لزوم حفاظت اقتصاد ايران از رهاشدگي پسا تحريم

3 دسامبر 2014 ... ... برنامه ريزي دقيقي انجام دهد، زيرا وقتي سيل اين درآمدها مي آيد نمي داند چگونه آن را هزينه کند ... وي با تشريح نگراني هاي پس از تحريم در اقتصادي ايران گفت: ... شرايط پسا تحريم هنوز راهبرد مشخصي ندارد و فعلا به اقتضاي وضعيت جاري در ... شدن توافق هسته اي، بسياري از مشکلات اقتصادي کشور حل مي شود؛ در حالي که ;...

شما نیوز: صفحه اصلی

عملكرد سیف(رئیس کل بانک مرکزی) را چگونه ارزيابي مي كنيد .... شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): همزمان با نزدیک شدن به توافق هسته‌ای ایران و غرب، ... خود با انتشار دو تحلیل مجزا موضوع هسته‌ای و وضعیت اقتصاد ایران را مورد تحلیل قرار داده است. ... انصار الله ادبیات سیاسی جهان و بلکه مسیر و سرنوشت ملتها در خاورمیانه متحول می شود.

بخش خصوصی چه می خواهد؟/ همدلی برای رشد اقتصادی - بورس روزانه

1 روز پیش ... اما همه ما می دانیم که سال 94 برای اقتصاد ایران بسیار ویژه و حساس است. ... های مطلوب بازارهای هدف) را نداریم، چگونه می توانیم به توسعه بازارها فکر کنیم. ... رمز موفقیت اقتصاد ایران پس از بهبود شرایط بین المللی، ایجاد محیطی با نشاط و ... یک اقتصاددان: مردم فکر نکنند با آمریکا توافق شود، دلار 1000 تومان ارزان می شود ;...

پیامدهای توافق احتمالی ایران و ۱+۵ بر اقتصاد ایران و جهان - خانه صنعت ...

14 دسامبر 2014 ... آینده تحریم های اقتصادی علیه ایران را چگونه ارزیابی می کنید ؟ ... از این پس قادر به همراه کردن جامعه جهانی برای وضع تحریم های جدید علیه ایران نخواهد بود . ... جهت ایجاد اشتغال صنعتی و رشد صنایع متوسط و کوچک در نظر گرفته شود .

همفکران

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مسوولان می گویند که ایران و شش قدرت جهانی به خاتمه دادن ... درگفتگو با همفکران:بورس پس از توافق این گونه می شود! .... اگرچه اقتصاد ایران بنا به دلایلی در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کمتر نسبت به تحولات مالی ;...

قیمت دلار پس از توافق هسته‌ای

5 مارس 2015 ... او اعتقاد دارد که اين توافق به نجات اقتصاد ايران کمک مي کند. ... کلي روي روابط اقتصادي و بانکي ما ندارد ولي وضع از اين که هست بدتر هم نمي شود.

پس از توافق هسته‌ای، آمریکا با ایران چه خواهد کرد؟ + نمودار - صاحب نیوز

این گزارش می نویسد: در فضای پس از یک توافق هسته‌ای با ایران، برنامه‌ریزان نظامی ... اتمی را به چالش کشیده، که در آن به صورت افزون بقای رژیم ایران تهدید می‌شود.

جزئيات توافق نانوشته نيويورک/اختلافات هسته اي ايران و آمريکا ... - آریا

2 ا کتبر 2014 ... جزئيات توافق نانوشته نيويورک/اختلافات هسته اي ايران و آمريکا چگونه حل شد؟ ... در همين حال لورا روزن خبرنگار المانيتور در تحليلي از آخرين وضعيت مذاکرات ... اند مجموعه تحريم هاي يک جانبه بلافاصله پس از توافق نهايي يک جا تعليق شود. ... بيشتر را فراهم کرده است به اين ترتيب ايران مي تواند اقتصاد خود را ثبات ;...

به نقطه تثبیت دستاوردهای هسته‌ای رسیده‌ایم | مذاکرات هسته ای

9 مارس 2015 ... برنامه ای که سال ها قبل در ایران تنظیم شده بود، به دلیل عدم همکاری کشورهای ... مساله مهم این بود که پس از آن وضعیت پیش آمده را چگونه می توان مدیریت کرد تا آن .... در نهایت موضوع به توافق تبدیل و آن را پیروزی اعلام کنند، بیشتر می شود. ... روزی اقتصاد ما می تواند مقاوم باشد که در مقابل هر نوع تحرک بین المللی که طرف ;...

آیا توافق با آمریکا و غرب اوضاع نابسمان «اقتصاد، صنعت و تولید ملی ...

5 روز پیش ... اوضاع تولید چگونه می‌تواند سامان یابد؟ ... اقتصاد ایران در سال جاری وارث اتفاقاتی است که در گذشته رخ داده و یکی از ... فضای تولیدی کشور نیز بهبود پیدا می‌کند و اوضاع بهتر می‌شود، اما متاسفانه هیچ اتفاقات مثبتی در این زمینه رخ نداد. ... ببیند پس از روی کارآمدن دولت یازدهم با تبلیغاتی که صورت گرفت برخی از ;...

مذاکرات به سمت «توافق خوب» پیش نمی‌رود - خبرگزاری دانشجو

9 مارس 2015 ... ... براساس پیش فرضی است که ایران را تا اطلاع ثانوی یک استثنا می داند و پس از ... وی در باره اینکه یک توافق خوب چگونه توافقی است حق غنی سازی و اعمال آن را ... وی در پایان خاطرنشان کرد: کاری که در این دولت انجام می شود این است که به ... ۵۸ به ایران متحمل شد عمده ای ترین بخش بخش اقتصادی است که می خواهند بعد از ;...

تاثیرات درآمد 15 هزار میلیارد تومانی توافق وین بر اقتصاد ایران/ 6 ...

25 نوامبر 2014 ... رقمی که در پایان 7 ماه معال 5 میلیارد دلار یا 15 هزار میلیارد تومان می شود. حال سوال اینجاست که آیا ... وضع اقتصاد ایران بهبود می یابد؟ ... حال سوال اینجاست که این رقم درآمد 6 میلیارد دلاری کجا هزینه شده و چگونه وارد اقتصاد کشور شده است. اینکه آیا ... خلاصه پس ما ملت شریف ایران کی طعم پولدار بودن رو می چشیم؟ ... پاسخ ها.

آسودگی خامنه ای از توافق با امریکایی ها - تلویزیون میهن | Mihan TV

زمان اولیه اعلام شده برای توافق ایران با گروه موسوم به” پنج به علاوه یک “در حالی فرا می رسد که ... تجربه بیست و شش سال رهبری خامنه ای نشان می دهد او هرگاه نسبت به کاهش ... خاص از فشارهای خارجی ، صدها نفر از معتقدان به نظام که منتقد به وضع موجود بودند را از ... از جمله رؤسای کمیسیون های دفاع و اقتصادی مجلس هنگام حضور در فرودگاه برای ;...

اثرات مذاکرات هسته ای در بازارهای مالی ایران/ دلار در انتظار کاهش قیمت

2 روز پیش ... درهمین حال بررسی ها نشان می دهد که وضعیت بازارهای مالی ایران طی روزهای آینده و بخصوص پس ... ولی به گفته فعالان بازار پس از توافق هسته ای روند حرکتی بهای دلار نزولی می شود. ... چین چگونه به شریک اصلی اقتصاد ایران تبدیل شد؟

سیاست وزارت خارجه در تغییر واژه تفاهم با توافق چیست؟/ نطفه توافق ...

19 فوریه 2015 ... ... کامل شد · آخرين وضعيت جاده هاي کشور · عراقچی:هنوز درباره هیچ چیز توافق نشده .... با این حال آمریکایی ها می گویند ایرانی در بهترین شرایط می تواند ۶ هزار ... سئوال ما از اعضای تیم هسته ای این است که پس از توافق اولیه سیاسی ... همانند توافق ژنو نادیده گرفته شود چگونه می خواهند پاسخگوی مردم و مجلس و آیندگان باشند.

جام نیوز :: JamNews - زایش دوباره اقتصاد ایران

8 ساعت قبل ... تمام اتفاقات اقتصادی ایران در سال 93 ناشی از توافق آذر ماه ژنو در سال 92 بود. ... تحریمی نیز تا رسیدن به توافق جامع علیه ایران وضع نشود که این بخش .... بحث اینکه افراد پولدار به چه کسی گفته می شود یا اینکه چگونه میزان درآمد ;...

بندهای مد نظر آمریکا برای توافق بزرگ با ایران - خانه

28 فوریه 2015 ... هر توافقی، باید موجب شود تا ایران دستکم یک سال با رسیدن به مقدار کافی مواد اتمی لازم برای یک بمب .... 30 سال جشنواره موسیقی فجر چگونه گذشت؟ ... آیت الله هاشمی: توافق حاصل می‎شود ... سرنوشت اقتصاد ایران پس از توافق هسته ای.

امضای یک شبه قراردادهای نفتی آمریکا با ایران پس از توافق هسته‌ای ...

پس از انعقاد توافق موقت ژنو در نوامبر 2013، تعداد تجار خارجی عازم ایران به یکباره افزایش یافت و امیدها برای رونق گرفتن اوضاع اقتصادی بیشتر شد. ... اقتصاد ایران از تاثیرات منفی تحریم ها رنج می برد، قیمت نفت به شدت کاهش یافته و دهه ها ... وزارت نفت ایران رفت و آمد می کند گفت، «اگر توافق هسته ای منعقد شود، آمریکایی ها یک ;...

چشم انداز بازار مسکن پس از توافقات ژنو/ بازار در التهاب مذاکرات

براساس آنچه طی هفته های گذشته از سوی فعالان اقتصادی بیان شده در صورتی که مذاکرات ... ها افزایش می یابد و در نتیجه امکان دسترسی آنها به بازار مسکن بیشتر می شود. در همین حال بیت الله ستاریان در مورد آینده بازار مسکن پس از توافقات هسته ای می گوید:« ... به عبارتی وضع بدتر از چیزی که الان در بخش مسکن شاهدش هستیم، خواهد شد .»

قبل از نوروز به توافق هسته اي مي رسيم - رصد، پایگاه تحلیلی دفتر ...

1 فوریه 2015 ... شرايط كلي مذاكرات را چگونه مي بينيد؟ ... مجموعه اين شرايط باعث مي شود كه در آينده نزديك به يك راه حل اوليه و توافق ... كردن آن زمان طولاني نياز داشت و در نتيجه پس از دو ماه وضعيت اجرايي ژنو عملياتي شد. ... بازه زماني ده سال يا هر زماني كه درنهايت، توافق آنجا حاصل شود براي اين است كه موضوع برنامه هسته اي ايران به طور ;...

بازار ایران چشم به‌راه تاثیر مثبت توافق ژنو | اقتصاد | DW.DE ...

28 ژانويه 2014 ... اما آیا این میزان از پول آزادشده می‌تواند اوضاع نابسامان اقتصادی ایران را اندکی سامان دهد ؟ ... در توضیح این‌که چگونه و در چه فرایندی می‌شود مشکلات اقتصادی ایران را ... آقای علوی می‌گوید حتی پس از شروع دوباره خرید نفت ایران، برای این‌که ;...

بازار مسكن در سال آينده سقوط آزادش شروع مي شود / مردم دست نگه دارند

9 دسامبر 2013 ... اما ما هر چه به جيبمان نگاه مي كنيم مسكن مهر هم نصيبمان نمي شود. ... گروه اقتصادي- رئیس انجمن انبوه سازان مسکن در خصوص آینده قیمت مسکن گفت ... شايد هم بيكار شده چطور مي توانسته در طي سه سال پس اندازش براي خريد ملك 100 متر در ... و بفروشها و دلالان بازار مسكن نه تنها به خاطر توافق ژنو بلكه به خاطر قفل شدن بودجه ;...

آیا توافق نهایی صورت می گیرد؟ | فرهنگ نیوز

10 نوامبر 2014 ... از همان زمان طبق این توافق جمهوری اسلامی ایران، عملی کردن بند بند مذاکرات را ... اما پس از اتمام اقساط 4.2 میلیاردی و در ادامه تمدید موقت بنا شد تا 2.8 میلیارد ... که با توافق شرایط اقتصادی ایران متحول شود، چرا که همواره از ادامه تحریمهای فلج کننده حتی بعد از توافق جامع دم می زنند. .... چگونه در زمان تنگدستی انفاق کنیم؟

برنامه جدید تندروها برای زمین گیرکردن دولت بعد از توافق هسته ای

16 مارس 2015 ... همه تحریم های وضع شده باید برداشته شود که بدترین آنها بعد از فتنه 88 است و کل ... با این تفاسیر چگونه می توان از طرف مقابل انتظار داشت که تمام تحریم های هسته ... سوال مشخص اینکه ایا چنین درخواستی از ایران مجوزی برای طرف های مقابل ... بسیاری از اصولگرایان در توضیح وخامت اوضاع اقتصادی کشور در دوره احمدی ;...

سرنوشت نفت بعد از توافق هسته‌ای | 55 آنلاین

19 مارس 2015 ... به گزارش فرارو به نقل از سی ان ان، اقتصاد ایران به شدت به صادارت نفت ... هرگونه توافق هسته ای با ایران احتمالا به این کشور امکان می دهد که ... تمام نفت مازادی که از سوی آمریکا وارد بازار می شود، با کاهش تولیدات در دیگر مناطق جبران نمی شود. ... چگونه با ناامیدی مبارزه کنیم · دانش هسته‌ای ایران را نمی‌توان بمباران کرد ;...

امضای یک شبه قراردادهای نفتی آمریکا با ایران پس از توافق هسته‌ای

6 مارس 2015 ... پس از انعقاد توافق موقت ژنو در نوامبر 2013، تعداد تجار خارجی عازم ایران به یکباره افزایش یافت و امیدها برای رونق گرفتن اوضاع اقتصادی بیشتر شد. ... اقتصاد ایران از تاثیرات منفی تحریم ها رنج می برد، قیمت نفت به شدت کاهش یافته ... نفت ایران رفت و آمد می کند گفت، «اگر توافق هسته ای منعقد شود، آمریکایی ها ;...

علی رضا سلطانی: خط جدید اقتصادی با توافق هسته‌ایی - بصیرت

18 فوریه 2015 ... با توافق هسته‌ایی و احتمال شکست تحریم‌های اقتصادی می توان آرامش از دست رفته‌ایی که با ایجاد تحریم‌ها از بین رفته بود را به اقتصاد ایران برگرداند. بصیرت: در صورت ... پس جنبه روانی تحریم‌ها می‌تواند هزینه شود. اما در حوزه مسائل دیگر به ... بصیرت: رویکردکلان بودجه1394 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا با این بودجه ;...

واکنش هاي مثبت اقتصادي به توافق هسته اي

25 نوامبر 2013 ... گروه اقتصادي: به دنبال توافق صلح آميز هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران، آمريکا ... اجازه انتقال 2/4 ميليارد دلار از فروش آن به ايران داده مي‌شود اگر تعهداتش را انجام دهد. ... سوي ديگر ايرلاين‌ها براي تامين امنيت خود از اين پس مي‌توانند با هزينه‌ کمتر و ... سؤال که واکنش بازار مسکن به توافق ژنو چگونه خواهد بود، افزود: مطمئنا بازار ;...

بازار مسكن پس از توافق ژنو چگونه است؟ namanews.com | نما‌نیوز

22 نوامبر 2014 ... ... نتیجه آن پیش می رود و همزمان بازارهای مالی در ایران به التهاب افتاده اند. ... براساس آنچه طي هفته هاي گذشته از سوي فعالان اقتصادي بيان شده در صورتي که مذاکرات هسته اي به نتيجه مطلوبي ختم نشود، وضعيت بازارهاي کشور نيز دگرگون خواهد شد. ... وي بيان داشت:« اما اگر توافق حاصل شود، در آمد سرانه کشور بالا می رود و ;...

روزنامه گسترش صمت - دورنمای اقتصاد ایران پس از توافق هسته‌ای

20 نوامبر 2014 ... بدون شک دورنمای موفقیت اقتصادی ایران در گرو برنامه‌های بعد از تحریم‌هاست. ... اقتصادی داخلی و خارجی ایران هر روز بیشتر و شفاف‌تر از روز قبل می‌شود. ... که دستاوردهای توافق هسته‌ای برای اقتصاد ایران چه خواهد بود و چگونه باید برای ;...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 336
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 14,395
  • بازدید کلی : 63,930