loading...
سرگرمی ، تفریحی ، خبری
admin بازدید : 256 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

جام‌جم سرا | اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم

1 ساعت قبل ... اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم. جام جم سرا- خانمی ۳۰ ساله هستم. دو سال است گواهینامه رانندگی گرفته‌ام ولی هنوز نمی‌توانم پشت فرمان خودرو ;...

اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم - فارسی - Shafaqna

1 ساعت قبل ... جام جم سرا- خانمی ۳۰ ساله هستم. دو سال است گواهینامه رانندگی گرفته‌ام ولی هنوز نمی‌توانم پشت فرمان خودرو بنشینم چراکه خیلی استرس و تپش قلب ;...

اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می ترسم - تی نیوز

اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می ترسم. زمان دریافت خبر : سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 9:26. جام جم سرا- خانمی ۳۰ ساله هستم. دو سال است گواهینامه رانندگی گرفته ام ;...

اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم - خانه

اگرچه گواهینامه دارم از رانندگی می‌ترسم-جام جم|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

چه کنم که ازدواجی موفق داشته باشم؟ - آیتک عکس سرگرمی اس ام اس فیلم ...

1 ساعت قبل ... ... سیاسی نیست · بعدی : اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم ... اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم · چه کنم که ازدواجی موفق داشته باشم؟

محدودیت‌های جدید دولت برای بیسوادان/ صدور گواهینامه رانندگی و جواز ...

1 ساعت قبل ... محدودیت‌های جدید دولت برای بیسوادان/ صدور گواهینامه رانندگی و جواز کسب .... اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم · شناسایی بیش از 300 بنای ;...

فروش مشروبات الکلی در مغازه های اردبیل | از اردبیل خبر می - قطره

38 دقیقه قبل ... اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می ترسم · حادثه فرود هواپیما در اهواز ختم به خیر شد · سقط غیرقانونی جنین فقط با 2 میلیون! حادثه فرود هواپیما در اهواز ;...

علت سقوط بالگرد مدیریت بحران اعلام شد | رییس سازمان مدیریت - قطره

1 ساعت قبل ... اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می ترسم · حادثه فرود هواپیما در اهواز ختم به خیر شد · سقط غیرقانونی جنین فقط با 2 میلیون! حادثه فرود هواپیما در اهواز ;...

BCNN - سایت خبری اتوماتیک اخبار ایران وجهان BCNN

اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم ..... همین مسأله کمک کرده تا افراد از تمام لحظات بتوانند عکاسی کنند؛ – به گزارش دولت بهار، ممکن است هنگام رانندگی به ناگهان در ;...

طرح دوفوریتی لغو سفر عمره در مجلس منتفی شد | رودکسو

اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم · نتایج نشست جدید ستاد مبارزه با مفاسد/ عملکرد ۱۸ ماهه ستاد ارائه شد · رفتار جدید تولیدکنندگان در بازار/ سبد مصرفی خانوار ;...

موتور جستجوی ورزش 10

اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم · تفاوت ها و شباهت های میان آلزایمر با فراموشی در س · جولان قرص مرگ در عطاری‌ها/ کودک یک ماهه قربانی مس · مراسم امضاء تفاهم نامه ;...

موتور جستجوی فوتبال نیوز

اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم · تفاوت ها و شباهت های میان آلزایمر با فراموشی در س · جولان قرص مرگ در عطاری‌ها/ کودک یک ماهه قربانی مس · مراسم امضاء تفاهم نامه ;...

توصیه روان‌شناسان: 18 سالگی برای اخذ گواهینامه رانندگی سن کمی است!

14 سپتامبر 2012 ... نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که رانندگی نوجوانان تا سه برابر پر خطرتر است. .... من گواهینامه دارم ولي مي ترسم سننم هم 35 هست مي ترسم مورجه اي كربه اي زير .... اگرچه تلاش می شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که ;...

آموزش گام به گام رانندگی

آموزش گام به گام رانندگی - آموزش صحیح عملی رانندگی - آموزش گام به گام رانندگی. ... بعد از گرفتن گواهینامه چگونه رانندگی کنید. .... گرچه رانندگی زنان در افغانستان همچنان با دشواری و تنگ نظری ها روبرو است اما تعداد دختران و بانوان مشتری کلاسهای آموزش رانندگی در .... من مربی خوبی دارم و اینکه خانومه. ... ولی یه کم میترسم از سرهنگ .

(نظر سنجی) آقایون رانندگی همسرانتان را چگونه تحمل میکنید؟ - آقايان ...

عرض شود خدمت همگی که من توی شهر وقتی با پاترول رانندگی میکنم از تنها چیزی که میترسم یه راننده خانومه (مخصوصاً پراید سوار ) چون ممکنه هر آن ... افرین والله منم گواهی نامه دارم اما از ترس اقایون پشت رل نمینشینم ... چه صراریه اقایون رانندگی کنند. پلي كه بود بين ما اگر چه بي صدا شكست محال عهد بسته را بغير مرگ بشكنم. haman1354 ;...

رانندگی در آلمان و گرفتن گواهینامه در آلمان [بایگانی ...

شما می تونید با تبدیل گواهینامه رانندگی تون به نوع بین المللی در 160 کشور از جمله آلمان رانندگی کنید. ... رانندگی در آلمان قوانین مشابه ایران رو داره؛ تنها فرقش این هست که اینجا باید ..... آلمانی میترسم ریسک کنم و امتحان بدم ... اگر چه می تونید توی هر عینک فروشی انجامش بدید اما کلا اگر چشماتون نمره 25 صدم هم باشه ;...

رد کردن خواستگار - طلبه ای در عصر انتظار - بلاگفا

آیا شما نگران مهارت های اجتماعی ایشان نظیر گواهینامه رانندگی یا مهارت مجلس گردانی در ... بیشتر از در جمع نشستن ، و نگاه کردن به تلویزیون و سریال های مسخره ی آن دوست دارم. ... من شناخت درستی از خواستگار شما ندارم اما می ترسم جملات شما نشانه هایی از یک انسان ... دخترها نیز اگر چه سخت گیری نکنند اما تا خانواده ای در خودش توان قدم پیش ;...

گواهينامه رانندگی [بایگانی ... - سرگرمی، زناشویی

3 آوريل 2015 ... با گواهینامه ایرانی یا بین المللی میشه تو آمریکا رانندگی کرد؟ گرفتن گواهینامه آمریکا چطور؟ گرفتنش دردسر داره؟ smirshekari May 18th, 2008, 12:23 AM این سوال من هم ..... Although I don't know this post is the best place to discuss or not, ...... من خیلی از رانندگی اینجا می ترسم مخصوصا توی این اتوباناشون mrjalali ;...

پاسخ پلیس راهنمایی و رانندگی درباره نرسیدن گواهینامه تازه راننده ها ...

23 ژوئن 2012 ... کسی خبر داره گواهینامه المثنی تقریباً چقدره دستمون میرسه؟ ...... که بشه رانندگی کرد من میترسم تا گواهینامم بدستم برسه کلا رانندگی یادم رفته باشه .... اگرچه تلاش می شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ;...

welcom to the my web

گواهینامه ها : کمربند سیاه و سفید تکواندو و مجوز رانندگی برای کلاس 1 خودرو ، موتور سیکلت و اتومبیل(کمربند سیاه آره ولی سفیدم مگه گواهینامه داره؟) 011. چیزی که .... هنرمندی که میخواین کار کنین باهاش :گرچه خیلیها هستن اما هنوز جاستین تیمبرلیک و رین 039. ..... اولین تصور از کیو جونگ : کسی که از غریبه میترسه ( چرا؟؟) 046.

hyun my love - بلاگفا

گواهینامه ها : کمربند سیاه و سفید تکواندو و مجوز رانندگی برای کلاس 1 خودرو ، موتور سیکلت و اتومبیل(کمربند سیاه آره ولی سفیدم مگه گواهینامه داره؟) 011. چیزی که .... هنرمندی که میخواین کار کنین باهاش :گرچه خیلیها هستن اما هنوز جاستین تیمبرلیک و رین 039. ..... اولین تصور از کیو جونگ : کسی که از غریبه میترسه ( چرا؟؟) 046.

رانندگي با ماشين دنده اتومات - صفحه اصلی

آموزش تصویری همراه با انیمیشن رانندگی با خودرو دنده اتومات (به زبان انگلیسی). رانندگی با خودرو .... انگلیسیه داشته دنده عقب با ماشین از کوه میرفته بالا بهش میگن چرا دنده عقب میری میگه آخه می ترسم با ادامه مطلب .... نوشت: گواهینامه دارم و هم توی مشهد هم جاده (از جمله مشهد به تهران از راه شمال! و تهران به .... اگر چه این غزل ساده را نخواهی دید .

رانندگي با ماشين دنده اتومات - آدم خوب - صفحه اصلی

آموزش تصویری همراه با انیمیشن رانندگی با خودرو دنده اتومات (به زبان انگلیسی) .... دنده عقب با ماشین از کوه میرفته بالا بهش میگن چرا دنده عقب میری میگه آخه می ترسم با .... نوشت: گواهینامه دارم و هم توی مشهد هم جاده (از جمله مشهد به تهران از راه شمال! ... آهنگ حرم زدبازی | ساقی لیوانی بریز | اگر چه حرف غزل در نگاهمان جاریست | دانلود کتاب آخر ;...

پسری که همه چیز را می خورد!! عکس - دیمونا

19 مارس 2015 ... ... استخدام بازاریاب در بیمه البرز, اگرچه گواهینامه دارم، از رانندگی می‌ترسم, دوم اردیبهشت بزرگداشت شهدای امر به معروف, کاردوست:چند سالی می‌شود که ;...

نوستالژی 7 - KAMRANFALLAHI

13 سپتامبر 2009 ... من که رانندگی بلد بودم اما گواهینامه نداشتم خیلی دوست داشتم این شانس رو داشته ... آهنگ بسیار قشنگی که اگرچه با سبک Rock یا شایدم یک کم به سبک Heavy ... الآن که دارم این متن ها رو تایپ میکنم باز هم همون حس رو دارم و می ترسم.

دی ٩۱ - سایه های زندگی من

17 ژانويه 2013 ... اگرچه که فاصله زیادی بین آرایشگاه و خونه نبود اما پدرم محترم شروع کرد به ارشاد نمودن . ..... نمیشد اما الان مدتیه که میره کلاس رانندگی و واسه خودش داره گواهی نامه میگیره . .... گفتم من از دادگاه و پلیس و کلانتری و این چیزها می ترسم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 336
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 673
  • بازدید سال : 14,594
  • بازدید کلی : 64,129